2013. október 7., hétfő

"Ki a hülye, én vagy te?":)

Hanna magántanulóként mindig megkapja az időpontokat, mikor melyik órára kell bemennie. Két hete a f. elmaradt, mert P. bácsinak orvoshoz kellett mennie. Semmi baj, Hanna visszagyalogolt haza, végülis ráér, még jó, hogy mostanában elmúltak az izomgörcsei és tud gyalogolni...
Egy héttel később szerették volna bepótolni, ez Hanna miatt nem jött össze, szegény összekeverte az időpontokat és egy órával később ment (nem nehéz belezavarodni, mert hol így kell menni, hol úgy, bárkivel előfordulhat). Na ezért a portás(!) úgy leordította, hogy majdnem sírt... Másnap megmondtam a magamét, marhára semmi köze ehhez szerintem. Szóltam az osztályfőnöknek amiatt is, hogy sokan nagyon ellenségesek Hannával, olyan, mintha egy renitens diák lenne, aki azért magántanuló, mert kizárták.... Őszerinte ezt mi túlreagáljuk. Úgylegyen. Kértem azt is, hogy telefonáljanak, ha elmarad valami, tavaly is párszor potyára caplatott be... És nem rossz diákról, hanem egy betegről van szó. Köszönjük.
Ma újra bement Hanna, reggel nyolckor matekja volt, és megvárta az aulában a tízórát is, mondván, f. lesz. De közben megtalálta a papírt, amit P. bácsi írt múlthéten, és látva, hogy csak 14-én lesz órájuk, hazajött. Már kezdtünk összezavarodni, de igyekeztem lazítani őt, semmi baj, nevessen rajta, ez van.
Erre csörög a telefon, P. bácsi kérdi, hol a Hanna........ Nem emlékezett arra se, hogy ő 14-ét írt a papírra.
De legalább telefonált.
Csak ez a dal jut eszembe erről az egészről:

"Kússzunk fel, a lépcső vár,
kár, hogy néhány csúszda megfordítva áll.
És lenn a háló kissé elszakadt, de így izgalmasabb,
s van, aki nézi csak.
Tudnod kell, fontos szabály:
ha a legkisebb a legtetőre áll,
ő mindenkinél ügyesebb, és fentről mindent lát;
figyeld az ő szavát.
Míg a törpe ordibál,
mert az óriás vállán áll,
míg az óriás félreáll,
mert a törpe ordibál,
míg az őrült körbejár,
miénk ez a cirkusz,
itt mindenkire szerep vár.
Miénk ez a cirkusz.
Mindenkire szerep vár. "

(LGT)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése