2014. február 19., szerda

Pénzhamisítók lettünk...

Na nem kell rögtön a hatóságokat riasztani, nem próbálunk vásárolni vele, csak számolni tanulunk.
Samu elsős, a húszas számkörben már kicsit nehezebb a két kezén számolnia, előszeretettel hív maga mellé matekozni és használja az én ujjaimat... Nincs ezzel semmi baj, de lassan azért csak le kell válnia rólam :)
Gyerekkoromban rengeteg dolgot szerettem átsatírozni színes ceruzával, ami domborodott, az nem menekült. Pénzt is rajzoltunk így magunknak, most is ezt a módszert vettem elő Samuval. Hozta a pénzgyűjteményét és élvezettel satíroztunk, főleg én... ő pedig kivagdosta a színes pénzeket. Készítettünk egyforintost, kétforintost (valójában valami külföldi érme, nem találtam kétforintost itthon), öt- és tízforintost. Mindet különböző színre satíroztuk, hogy használat közben jól láthatóan elkülönüljenek.



A tárolót is hamarosan mutatom, még készül :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése