2013. augusztus 28., szerda

Viszaszámolás......


A nyári derűs feliratunkat vagdossa Hanna minden nap... Rossz nézni.

Nagy a készülődés, hiszen két elsősöm is van: Jakab a középiskolát kezdi, Samu az általánost.
Sári harmadikba lép, új tanítónénikkel, új épületben, és a családban elsőként németet fog tanulni:)
Hanna maradhat itthon, igazán hálás lehetek az igazgatónak, szó nélkül beleegyezett. Kicsit meg is lepődtem, harcokra számítottam!:))
De a harcok még várnak, az egész napos iskola ellen még síkra kell szállnom...

És hogy addig se unatkozzak, átfestem a lányok írószekrényét, a szeszélyes időjárás miatt hol máshol, mint a nappali-étkező-hálónkban?!:)

Ám elsejéig még van pár napunk, addig még vakáció van!!! Vagy csak vaká..........? Ez csak rajtunk múlik :)

3 megjegyzés:

  1. Állítólag elég egy nyilatkozat...

    VálaszTörlés
  2. Na az akinek elég az nem Erika! :) Bocs de ahogy olvastam a blogodat ez jutott eszembe!

    VálaszTörlés
  3. :))) hát ettől félek én is.... De majd kiderül, levetkőztek-e egy keveset a korlátoltságukból.........

    VálaszTörlés